Ženy nakupujú viac ako muži. Vieme prečo

Ženské nakupovanie znesie množstvo metafor a prirovnaní. Sme zvyknutí, že žena holduje národnému športu nakupovania, obzeraniu výkladov a využívaniu zliav omnoho viac ako jej partner. Mnohí pripisujú ľahkomyseľné míňanie žien na kozmetické prípravky, líčenie, topánky alebo oblečenie, ich permanentnej túžbe páčiť sa samým sebe a opačnému pohlaviu. V tomto dávajú za pravdu aj kupóny Notino, ktoré sú obľúbené práve u žien. Kto im v tomto nakupovaní azda bránil, všakže? Jedine ak naše peňaženky, ak si ženy vydržiavame za svoje.

Ženy nakupujú viac ako muži. Vieme prečo

Ženy nakupujú viac ako muži. Vieme prečo (Foto: unsplash.com)

Ženy vo všeobecnosti nakupujú viac kvôli prozaickému dôvodu – starajú sa o rodinu, domácnosť, partnera a blízkych. Preto je prirodzené, že v obchode strávia viac času premýšľaním a následným utrácaním peňazí. Myslia na potreby blízkych – čo navaria na obed rodine, aké čistiace prostriedky potrebujú do domácnosti, do čoho obliecť deti do školy, aké učebné pomôcky im treba kúpiť, potrebujú doplniť zásoby jedla do chladničky na celý týždeň, čo kúpiť svokre na deň jej narodením a mnoho iných povinností. Nezabúdajú ani na potreby partnera, aj tomu vedia nakúpiť. Podobne na to myslia aj pri nákupoch cez internet. Tam na ich oveľa viac vplývajú rôzne akčné ponuky a výpredaje. Myslia aj na zľavové kupóny k nákupu cez internet so zľavou aj desiatky eur. Nič to nestojí a úspora môže byť naozaj veľká.

Ženy nakupujú viac ako muži. Vieme prečo

Ženy nakupujú viac ako muži. Vieme prečo (Foto: unsplash.com)

Nemôžu sa zamerať iba na kúpu jednej položky v obchode bez toho, aby vynechali inú. Všetko so všetkým súvisí a v nakupovaní to platí rovnako. Sami uznajte, čo by ste robili s prázdnou chladničkou a špinavou kúpeľňou? Preto sa niekedy musíme povzniesť nad dlhým časom stráveným v nákupnom centre alebo vysedávaním nad rôznymi výhodnými ponuka v eshopoch. Dobre fungujúca domácnosť, kde všetko ide tak ako má, je na nezaplatenie…